Thursday 16 November 2017

Forex Cpl Tilbud


Dagens aksjemarked Nyheter amp Analyse Realtid etter timer Pre-Market Nyheter Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra us. iDevAffiliate Oversikt Desktop, Tabletter, Smart Phones Vår nyeste versjon av iDevAffiliate er syltetøy fylt med alle de nyeste teknologiene som gjør det helt følsomt for alle enheter som brukes. Siden 1999 har vår tilknyttede programvare vært bransjens ledende produkt i sin klasse. iDevAffiliate har blitt kjent for sin brukervennlighet og inkluderer tusenvis av funksjoner dedikert til alle nivåer av brukere. Fleksible løsninger Alternativer som passer til dine forretningsbehov. Kjør iDevAffiliate fra din egen hosting-konto for så lite som 199,99 USD. Eierte lisenser utløper aldri og inkluderer ikke månedlige avgifter. Host iDevAffiliate på våre servere i så lite som 39 måneder. Hvorfor iDevAffiliate Våre 15 års track record Med mange års bevist stabilitet, tusenvis av brukervennlige funksjoner og teknisk support i USA, er det ikke rart iDevAffiliate har vært den ledende tilknyttede programvaren i sin klasse i så mange år. Weve tok ting et skritt videre i den nyeste utgivelsen ved å legge til den manglende ingrediensen. Affiliate Training. Nå med et månedlig abonnement kan du tilby dine søsterselskaper timer med videoopplæring Velkommen til iDevAffiliate I mer enn 15 år har weve vært å tilby 1 selger affiliate sporing programvare. IDevAffiliate er det mest funksjonelle, rike, brukervennlige produktet i sin klasse. Vi elsker våre kunder, og de elsker oss. Jeg har brukt iDevAffiliate i flere år og elsker det. Det fungerer bare og fungerer så bra med de ulike handlekurvene jeg har brukt med Wordpress gjennom årene. Jeg er ikke teknisk, og jeg finner at støtten er uten sidestykke. Ive brukte installasjonstjenesten og ble utført veldig raskt og sømløst. Hvis du er ute etter et tilknyttet produkt, anbefaler jeg iDevAffiliate helt. Russell Davis, Coach, Kognitiv hypnoterapeut, Trainer Amp Facilitator Jeg har brukt iDevAffiliate i flere år og elsker det. Det fungerer bare og fungerer så bra med de ulike handlekurvene jeg har brukt med Wordpress gjennom årene. Jeg er ikke teknisk, og jeg finner at støtten er uten sidestykke. Ive brukte installasjonstjenesten og ble utført veldig raskt og sømløst. Hvis du er ute etter et tilknyttet produkt, anbefaler jeg iDevAffiliate helt. Russell Davis, Coach, Kognitiv hypnoterapeut, Trainer Amp Facilitator. Flying Stipendier Det er mange stipendier og stipendier der ute som kan gi mottakerne muligheten til å bygge sin flygende opplevelse og starte en pilotkarriere. Elinor Evans finner ut mer Hvis du vurderer en flygende karriere, men sliter med kostnaden for fly trening, er det mange organisasjoner der ute som tilbyr et stort utvalg av stipend, som dekker alt fra noen få gratis timer8217 som flyr til sponsede grunnskolekurs og Jet Orientation Kurs. Organisasjoner som The Honorable Company of Air Pilots. Air League og RAF Association tilbyr imponerende ordninger som tildeler heldige mottakere muligheten til verdifulle flytid og, i noen tilfeller, sponsing av en full PPL. Hvis du vurderer en karriere innen luftfart eller militæret, kan disse utmerkelsene gi deg en konkurransedyktig fordel, og du sparer penger og gir deg et løft mot å fjerne den første hindringen og få en PPL. Det er også stipend tilgjengelig for å hjelpe lisensinnehavere til å få ytterligere kvalifikasjoner eller forny en utløpt rating, samt glidingstrening og andre nye utfordringer, alle opplevelser som vil være til nytte for søknaden din når du søker en jobb i luftfart. Vårt råd er å søke tidlig og virkelig ta deg tid med søknaden. Stipendene tildeles ofte til de søkerne som har god bakgrunnskunnskaper om luftfart og kan demonstrere en ekte lidenskap for tidsfordriv. Here8217 er en liste over noen som tilbys, men hold øye med på nettet for andre muligheter. Tom Keable vant Guild8217s Sir Sefton Brancker stipend og fullførte den med Tayside Aviation over sommeren 2011 8211 dette gjorde det mulig for ham å fullføre sin PPL THE Honorable Company of Air Pilots. , GAPAN) tilbyr flere flyvende stipend og stipendier som gir en unik mulighet for folk som ønsker å bli piloter eller videre sine kvalifikasjoner som piloter. Blant de prisen som tilbys, er Past Master Mike Grayburn Award og Cadogarn Charitable Trust, som begge tildeler finansiering for en PPL, samt Sir Adrian Swire Award og Weetabix Charitable Trust som begge sponsor type ratings. HCAP tilbyr også gliding stipend, samt et JOC (Jet Orientation Course) stipend og en komplett ATPL grunnskole pris. For mer informasjon og søknadsskjemaer, besøk: The Air League Educational Trust tildeler årlig flygebyr og stipend, gliding stipend og engineering stipend. For mer informasjon og søknadsdetaljer, besøk: RAF-foreningen har kjørt sitt Flying Scholarship-program de siste ti årene, med stipend for unge fra Air Cadet Organization og Girls Venture Corps Air Cadets. For mer informasjon besøk: The British Women8217s Pilots Association tildeler stipend hvert år til en ung kvinne mellom 17 og 26 år. Dette stipendiet administreres av The Air League, og detaljer finner du på: The RaeCT tilbyr to kategorier av stipendier . Den tildeler flygende stipendier til de som ønsker å gå fra et anerkjent nivå av luftsporter til neste nivå og ønsker å oppgradere sine eksisterende kvalifikasjoner. 50 stipendier ble tilbudt i 2016 og inkluderer The President8217s Award (to stipendier hver på opptil 750), et ytterligere stipend på opptil 1000 (The Peter Cruddas Foundation Scholarship), Breitling-kurset er også verdt 750 kroner, MacRobert Trust-stipendene ( to stipendier hver opp til 500 kroner, og Bramson-beløpet er også verdt opp til 500, samt en rekke tilleggsarbeider på opptil 500 hver til egnede kandidater. Ingen søknader ble mottatt i 2016 fra ballongflyvere som oppfordres til å søke om fremtidige stipendier. Den tildeler også FlightSim-stipendier til Computer Flight Simulation-entusiaster som ønsker praktisk erfaring med å fly eller en sportsgren. Mer informasjon og søknadsdetaljer finnes på: Light Aviation Association tilbyr stipend gjennom ArmstrongIsaacs Foundation, basert på to store donasjoner fra David Armstrong, et meget tidlig medlem av LAA og like fremtredende John Isaacs, designer av Isaacs Fury og 710 skal e Isaacs Spitfire. Stipendiet tildeler fullt sponsorering av en PPL til et ungt medlem av LAA. Detaljer funnet på: Aerobility er en registrert veldedighet med sikte på å tilby funksjonshemmede, uten unntak, muligheten til å fly en fly. Flyv stipend for funksjonshemmede personer tilbyr 35 timers flying undervisning, relevant grunnskole og støtteeksamen. For å lære mer, besøk: Flyability er en organisasjon med det formål å oppmuntre flere funksjonshemmede til å ta opp fly og tilby å bidra til opptil 375 mot studentpilotopplæring og opptil 75 mot klubbens pilotutdanningskostnader. For detaljer og søknad, besøk: Flyplassen har kjørt et Aviation Scholarships-program de siste fire årene, finansiert av Cotswold Airport eier og konsernsjef Ronan Harvey og kjører i forbindelse med den flygebaserte fly2help veldedigheten. Finn ut detaljer og søk nå gjennom: THE GEOFFREY DE HAVILLAND EDUCATIONAL TRUST Denne tilliten tilbyr Fiona McKay Flying Bursary, som gir 10 timers konvertering og konsolidering på en Tiger Moth. For mer informasjon og et søknadsskjema, kontakt: Stuart McKay MBE, De Havilland Educational Trust (deHET) Staggers 23 Hall Park Hill, Berkhamsted, Hertfordshire HP4 3NH Fleet Air Arm tilbyr en Gliding Award Scheme, som har sett at mer enn 550 studenter fullfører gliding kurs siden starten i 1986. Den tar sikte på å gi en potensiell kilde til piloter og observatører for marinen og gi unge menn og kvinner en spennende utfordring, designet for å oppmuntre en følelse av ansvar og motivasjonen til å bevise lederskapskvaliteter . Glidekurs holder opptil åtte dager i lengde på flere steder. For mer informasjon besøk: Jeg tror utdanning er fortsatt den beste intnevmset man kan få for seg selv og unngår det på grunn av at disse myter er bortkastet. Jeg vet at vår nærmeste familie var forbauset over hvor mange stipend og penger vår niese har opptjent og mottatt mot hennes universitetsundervisning De siste årene var hun allerede kvalifisert, og hvis hun ikke hadde gjort det, ville hun ha gått glipp av det. Jeg er en kenyansk statsborger med 24 år med et diplom i flight dispatch min drøm er å bli en pilot selv om jeg ikke har råd til avgiften jeg ønsker å få et sponserskap og er villig til å betale tilbake selv om det betyr å gjøre gratis arbeidskraft. Vennligst Advis Å være pilot er min ambisjon siden jeg var en fire år gammel gutt bare fordi min far jobber på flyplassen. Egentlig er jeg en Flight Attendant for Garuda Indonesia akkurat nå i en alder av 23 år. Jeg er indonesisk og elsker så mye luftfartssystem. Jeg har ikke mye penger til å innse at drømmen min blir en pilot, slik at jeg håper jeg kunne få sponsorskolariteten for kadettpilotposisjonen, og jeg er tilgjengelig for å betale tilbake etter å ha jobbet som pilot faktisk gjennom kontrakten mellom deg og meg. Tusen takk. There8217s også BMAA Young Persons Flight Training Bursary For å kvalifisere for en prisbelønning må du være mellom 15 og 21 år gammel på datoen prisen er gjort, har allerede vist interesse for mikroligh flying og overbeviser utvalgspanelet du har noe å gi tilbake til mikrolight flyr hvis du støttes av BMAA. I mange tid tenker jeg når jeg skal fly. Det er fordi jeg ikke kan meg og familien min, vi har ikke råd til pengene. Jeg lurer på når den sanne vennen kommer til å sponsere meg, jeg er villig til å jobbe og hjelpe ham eller henne hva som helst kvalitetsflyvningstjenester han eller hun trenger. Jeg f Gud gir deg overskytende andel med andre og en dag vil din sanne prestasjon bli sett. Jeg bor i Zanzibar Jeg er en mann som bor i Tanzania med 18 års alder. Jeg har nettopp uteksaminert min videregående opplæring i år 2012 og jeg har et privatpilot sertifikat fra Microsoft Simulator som kan være overbevisende, har også mange sertifikater som jeg fikk fra skolen som beviser at jeg er multifunksjonsfull. Jeg søker etter et Air charter for å sponsere meg i min pilotopplæring i 2013 i henhold til charter8217s vilkårene. MITT KONTAKTER: - Telefon: 255 654 004293 - E-post: boscot2006yahoo Takk, hvordan kan du få et stipend Har du en vei for noen som har brent alle broene bak drømmer bare flyr og flyr segni fra Etiopia. HI, jeg er Elvis og jeg fjernet videregående skole i fjor, er en kenyansk, og jeg har en veldig sterk lidenskap for å fly, en pilotkarriere å være spesifikk, men avgiften er for høy og jeg trenger et stipend. Vennligst råd meg om hva du skal og hvordan søke om det aktuelle stipendiet. Din hjelp vil være til stor hjelp og viktig for meg og min fremtid. Takk skal du ha. hei, jeg heter Patrick Nolye, I8217m fra Papua Ny Guinea. Min eneste drøm siden min første klasse var å bli en flyselskapsleder og er dypt forankret. Jeg har desperat behov for en sponsor fordi i8217m økonomisk handikap. Hvis det betyr å tilbakebetale midlene senere ved å betjene flyselskapet ditt, osv., Vil jeg virkelig sette pris på det fordi den store tingen er at jeg ville ha innsett drømmen min gjennom deg (sponsor). I8217m er for tiden en student. Vennligst, noe som helst svar på situasjonen min ville bli høyt verdsatt. Mine kontakter: Telefonnummer: 62081215426380 email: pat. nolyegmail TAKK EN LOT8230 Hei. Neste år planlegger jeg å studere Aviation Technology med Pilot Studies i University of Salford. Hvis det lykkes å komme inn, kan jeg begynne å fly leksjoner og få en PPL. Fangsten er at jeg må betale for leksjonene selv koster rundt 6000 sammen. Jeg lurte på om det finnes noen stipendier som kan finansiere disse flygende leksjonene jeg gjør med universitetet. Hilsen Chris. Jeg vil ønske å bli pilot. Hjelp meg Jeg er en papuanisk ny guinea som fyller 26 år gammel i år 2013. Jeg hadde en bachelorgrad i Quantity Surveying and Construction Management. Jeg jobber for tiden som en kontraktsadministrator med et stort australsk selskap som har kontrakt om å bygge PNGLNG gasskondisjoneringsanlegg og inn i mitt 3 år med post-graduate arbeid. Jeg er veldig interessert i å fly og ønsker å bytte min transportør og være en pilot en dag. Jeg har ikke mye fond for å hjelpe meg med å møte mine drømmer, så jeg søker et stipend for å få meg gjennom. Jeg lover å betale tilbake etter å ha jobbet som pilot. Mitt navn er upendra nemkul Jeg er 19 år gammel nepalsk statsborger vil bli kommersiell pilot på grunn av økonomisk problem, jeg får problemer med studiet mitt, jeg har gjort min PPL fra S. africa Jeg leter etter skoleelever fra flyselskaper, charter eller flygende skoler slik at jeg kan nå drømmen min og kan gjøre noe. Jeg vil ha hjelp fra dere alle fyrene på jakt etter hjelp. Mine kontakter e-post Clubsky333yahoo mobil 00977-9849934383 skype Club. sky mitt navn er alton mruku en sør-afrika statsborger 17 år gammel gjør klasse 10 og drømmen min er å bli pilot en dag, men problemet er at jeg ikke har råd til avgiftene, men hvis det er en bursarie eller stipend, vennligst hjelp meg hvis det betyr å betale tilbake, jeg vil gjerne hjelpe meg til hvem det kan dreie seg om. Jeg er en 28 år gammel kvinne. Jeg er ivrig etter å lære og bli opplært innen Piloting. Vennligst kan jeg få mer informasjon om hvordan å komme inn og tilbys tilbud. brian kyulu mutia Jeg er en ung kenyan i alderen 22 og har hatt en lidenskap for å være pilot siden jeg var ung. Jeg tar sikte på å hjelpe de trengende med flyng medisinske fasiliteter og lettelse mat til de mindre heldige. Jeg er villig til å være en pilot så å redde liv og tjene mitt folk. thanks Hei, jeg har en venn som gjør det siste året Cormecial Pilot på Wonderboom Airport-Sør-Afrika. Han skyldes R240.000 og på grunn av familieutfordringer han møtte, kan han ikke betale midler. Han er veldig intelligent og fast bestemt på å bli pilot. Som jeg var opptatt på Google kom jeg over nettstedet ditt. Er det uansett, kan du hjelpe min venn med stipend, selv om det kan være at han vil jobbe for din bedrift for å gjenopprette midlene. Vennligst hjelp, kan Gud rikelig velsigne din bedrift. Jeg vil vente å høre fra deg snart. Med vennlig hilsen Chidi 0724147545 Hilsen mitt navn er karabo kelaotswe, i8217m blir 15 neste år 2014 som ønsker å bli profesjonell pilot. I8217m skal gjøre klasse 10 neste år, det er mulig for deg å finansiere mine gebyrer. Jeg er en kvinneKenyansk statsborger i alderen 18 år. Jeg har nettopp fullført Kenya-sertifikatet for videregående opplæring i år. Min største drøm siden barndommen var å være pilot og jeg ønsker å oppnå det, men med veiledning. Vær så snill å få meg et stipend I8217m Kagiso fra Sør-Afrika, jeg har nettopp fullført matrisen min (12 grader) I8217m ser virkelig etter stipend eller stipend fordi jeg vil forfølge drømmen min om å bli Pilot8230 hva er minimumskravene til studiet ditt Hei, Am Morris, en student som allerede gjør min ppl kurs i SA, men pengene vi har er bare for ppl og natt vurdering etter innsamlingen vi ville ville elske så mye å fullføre opp til ATPL hvor mitt hjerte er. TAKK Mitt navn er Ken Unamat og jeg er fra Papua Ny Guinea. Jeg har nylig uteksaminert med Certificate II i Bærekraftig Energi med Barrier Reef Institute of TAFE i Australia, og gjør nå lærlingen min nå. Men å bli en flyselskapspotot ble min eneste drøm siden jeg startet min utdanning derfor søker jeg for tiden stipend og har kommet over denne. Jeg ville være veldig glad hvis du gir meg informasjon om å søke om dette stipendiet. Hei, jeg heter Kelton Bevan im fra Papua Ny Guinea. Jeg har nettopp fullført mitt utdannelsesnivå. Jeg vil bli Pilot, men tilbake i PNG har vi ikke treningsfasiliteter for å forfølge våre drømmer. Jeg ber om hjelp til stipend, og når jeg lykkes i studiene min, refunderer jeg kredittdypene mine ved å jobbe gratis ved å betjene organisasjonen. Takk skal du ha. Hei, jeg heter moses jeg har sittende for mitt kenya-sertifikat for videregående opplæring i 2013. drømmen min siden barndommen har vært å være en pilot Denne lidenskapen har vært i meg i hele mitt liv, jeg pleide å fly drager og lekeplaner da jeg var en barn ... jeg har fortsatt et gammelt leketøyfly som jeg elsker så mye som minner meg om hvem jeg vil være i fremtiden. Det er en pilot, jeg kommer fra en ydmyk bakgrunn som min familie ikke kan betale for det jeg krever inorder for å oppnå drømmen min. Jeg ber om støtte for å håpe jeg kan få et stipend som vil finansiere min utdanning og betale tilbake etter å ha sikret en jobb. Hei, jeg heter moses i kenya, er 19 år gammel, jeg satte meg for mitt kjennetegn for videregående opplæring i 2013. drømmen min siden barndommen har vært å være en pilot denne lidenskapen har vært innenfor meg hele livet jeg pleide å fly drager og leketøy fly da jeg var barn .. jeg har fortsatt et gammelt leketøyfly som jeg elsker så mye som minner meg om hvem jeg vil være i fremtiden. Det er en pilot, jeg kommer fra en ydmyk bakgrunn som min familie ikke kan Betal for det jeg krever inorder for å oppnå drømmen min. Jeg ber om støtte for å håpe jeg kan få et stipend som vil finansiere min utdanning og betale tilbake etter å ha sikret en jobb. venter på å høre fra deg. min cotact nr. 254713543349 savner susan brønner hei jeg vil gjerne lære å fly og deretter få en kommersiell piloter lisens im 42 år gammel og har ingen flying opplevelse i det hele tatt. Jeg er en kvinne, og det har vært en stor drøm om meg, kan jeg få hjelp med fundind for dette som økonomisk jeg kunne ikke gjøre dette. Jeg heter Eric, 22 år gammel, en kenyansk statsborger en student. Akkurat som Martin Luther King, jeg har en drøm. En drøm er villig til å sette alt til side og forfølge. Jeg må bli flyselskapsleder. Jeg har lidenskap, engasjement og er en veldig detaljert person, motivert til å jobbe min vei til drømmen min, men mine foreldre er ikke i stand til å betale for honorarene på grunn av den høye økonomiske forpliktelsen. Dette er grunnen jeg leter etter et stipend for å hjelpe meg med å ta en CPL. Jeg har ikke noen flygende oppleve (bortsett fra hva som skjer i tankene mine som jeg ser meg selv flyr hver gang), men gitt oppotunity vil jeg bevise mitt ord som er 8221 Å være en av de beste flyselskapskapitene en dag.8221 Jeg er like villig å betale ved å jobbe med min sponsor flyeskole flyselskap for å betale tilbake for assitance tilbys til meg. Hvis jeg hjelper til å nå mine drømmer, planlegger jeg å hjelpe andre unge motiverte og dedikerte, aspirerende piloter å nå og leve sine drømmer. Vennligst hjelp meg fordi jeg trenger det. Min e-postadresse er eric. muthuriymail. Geoffrey Kimutai Rop Jeg har hatt en lidenskap for å flykte helt siden jeg var ung. Dette ønske har utviklet seg med tiden og er i toppetid for tiden. Jeg fullførte K. C.S. E. undersøkelse (kenyansk) i 2013. Jeg ser derfor etter en sponsor for å finansiere for min pilotopplæring, selv om jeg måtte betale tilbake senere. Kanskje hjelp. Vi ser frem til ditt svar. Takk på forhånd. Min epostadresse er ropgeoffrey096.grgmail Jeg er en 25 år gammel sørafrikansk og studerte spillranchestyring på Nelson Mandela Metropolitan University. For tiden jobber som safari guide. Min drøm er å bli en pilot som flyr inn og ut til fjerntliggende safari destinasjoner. Din hjelp vil bli verdsatt. Hei god ettermiddag admin8230it8217s en stor glede å lese om innlegget ditt her, jeg var veldig glad for å se at det er folk som er villige til å surportere folk som oss som drømmer om å bli pilot og også planer om å gjøre luftfartssektoren til et bedre sted å være8230.Jeg er 18 år gammel og fra Ghana vest-Afrika Jeg har fullført min videregående opplæring og it8217s mitt mål om å være pilot Jeg vil være glad hvis du kan oppdatere meg mer om stipendprogrammene dine8230soon som du kan Hei der vil jeg gjerne vite mer om noen tilgjengelige stipendprogrammer jeg er 18 år gammel fra Ghana. Nå velsigne jeg ble født en achiever. Bare gjør min drøm til virkelighet. Jeg vil være en pilot neste år. I8217m gjør matrik, kvinne, alder 17 Hei, jeg er fra Papua New Guinea og jeg er for tiden 21 år gammel. Det er min barndomsdrøm å bli en kommersiell pilot, men jeg har nok penger til å oppfylle drømmen min, så jeg ser etter et stipend som hjelper meg til å bli pilot. Jeg vil veldig mye sette pris på om du kan hjelpe meg til å bli pilot og refundere penger når jeg jobber. Mitt navn er Geoffrey Kimutai fra Kenya. Jeg er 19 år gammel og har nettopp fullført KCSE i fjor. Min lidenskap er i luftfartssektoren. Siden jeg var ung, min drøm om å være en Pilot Geof. Indeed erfaring siden da har vist at Jeg kan gjøre det. Jeg søkte på et pilotutdanningskollege som viste seg veldig vellykket. Institution8217s navn er Phoenix East Aviation i USA. Men på grunn av mine økonomiske begrensninger kan jeg ikke gjøre det der. Jeg søker derfor etter et stipend for å imøtekomme opplæringsavgiftene. Jeg vil virkelig sette pris på selv om det betyr å betale tilbake senere. Takk på forhånd og Gud velsigne. Vinker frem til ditt svar snart. Mine kontaktdetaljer er: e-post: ropgeoffrey096.grgmail telefon: 254715876464 adresse: PO Kasse 2393 KITALE KENYA. jeg er en 27 år gammel kvinne. Jeg er en trainee pilot fra Fiji, nå bor i England med mannen min. I 2010 fullførte jeg treningen min og kunne ikke få et arbeid tilbake da siden det var vanskelig å komme inn i luftfartsindustrien som det ikke var mye flyselskap hjem. Jeg har et kommersielt pilotlisens, men nå er det utløpt, en multi instrument rating nå utløpt også, begge trenger fornyelse. Jeg CESSANA 172 vurdert og BN2 rated. Im tenker på å fortsette mine studier og flyr her i England, og jeg vil gjøre flyselskap transport lisens teori også. Jeg har kommet så langt med studiene mine og jeg er ikke villig til å gi opp på det som det var min drøm om å bli pilot. Er det noe stipend for oss som ikke er britisk statsborger for å fly eller hva som helst som ville hjelpe meg for å fortsette studiene her. Det koster så mye hjem og mine foreldre har ofre og ga opp så mye for trening min da. Nå er jeg her det koster så mye mer, og vi har ikke råd til det. noen hjelp som kan hjelpe meg med å fortsette studien min. Avia Allan Agari Jeg vil søke

No comments:

Post a Comment