Wednesday 8 November 2017

Flytte Gjennomsnittet Fordeler


Flytrafikstyrere Luftfartsstyrere koordinerer bevegelsen av flytrafikken for å sikre at flyet holder seg trygge avstander fra hverandre. Flytrafikkstasjoner arbeider i kontrolltårn, tilnærmingskontrollanlegg eller rutesentre. Deres arbeid kan være stressende fordi total konsentrasjon er nødvendig til enhver tid. Natt, helg og roterende skift er vanlige. En potensiell flygeleder må være en statsborger. I tillegg må søkeren ha en bachelorgrad, eller arbeidserfaring, eller en kombinasjon av utdanning og erfaring på totalt 3 år. Det er medisinsk og bakgrunnskontroll å passere, sammen med eksamener og et kurs på Federal Aviation Administration (FAA) akademi. Median årslønn for flyselskapene var 122 950 i mai 2015. Sysselsettingen av flygelederne forventes å falle 9 prosent fra 2014 til 2024. De fleste sysselsettingsmuligheter vil skyldes behovet for å erstatte arbeidstakere som går på pensjon eller forlater yrket. Utforsk ressurser for sysselsetting og lønn etter stat og område for flytrafikk. Sammenlign jobboppgaver, utdanning, jobbvekst og lønn til flygeleder med lignende yrker. Lær mer om flytrafikkontrollere ved å besøke flere ressurser, inkludert ONET, en kilde til viktige egenskaper til arbeidere og yrker. Hvilke flytrafikstyrere gjør om denne delen Flytrafikkstyrere tillater endringer i flybanebanen. Flytrafikkene koordinerer bevegelsen av flytrafikken for å sikre at flyet holder seg trygge avstander fra hverandre. Lufttrafikkontrollere gjør vanligvis følgende: Utsted landings - og startveiledning til piloter Overvåk og beveg bevegelsen av fly på bakken og i luften, ved hjelp av radar, datamaskiner eller visuelle referanser. Kontroller all grunntrafikk i flyplasser, inkludert bagasjerom og flyplass arbeidere Administrer kommunikasjon ved å overføre kontroll av avgangsturer til andre trafikkontrollsentre og godta kontroll over ankomne fly. Gi informasjon til piloter, for eksempel væroppdateringer, rullebanestenger og annen viktig informasjon. trafikkansvarlige primære bekymringer er sikkerhet, men de må også rette fly effektivt for å minimere forsinkelser. De styrer flystrømmen inn i og ut av flyrommet, styrer piloter under start og landing, og overvåker fly som de reiser gjennom skiene. Kontrollører administrerer vanligvis flere fly samtidig, og må ta raske beslutninger for å sikre flyets sikkerhet. For eksempel kan en kontroller rette ett fly på landingsmetoden samtidig som det gir et annet fly med værinformasjon. Følgende er eksempler på typer flygeledere: Tårnkontrollere styrer bevegelsen av kjøretøy på rullebaner og rullebaner. De kontrollerer flyplaner, gir piloter klaring for start eller landing, og styrer bevegelsen av fly og annen trafikk på rullebanene og i andre deler av flyplassen. De fleste jobber fra kontrolltårnene og ser på trafikken de kontrollerer. Tilgangs - og avgangsstyrere sikrer at fly som reiser innenfor et flyplassers luftrom opprettholder minimumsavstand for sikkerhet. De gir oppklaringer for å komme inn i kontrollert luftrom og avgi kontroll over fly til rutestyrere. De bruker radarutstyr til å overvåke flyvebaner og arbeide i bygninger som kalles Terminal Radar Approach Control Centers (TRACONs). De gir også informasjon til piloter, for eksempel værforhold og andre kritiske merknader. Enveisregulatorer overvåker fly når de forlater et flyplass. De jobber på flyruter, trafikkontrollsentre over hele landet, som vanligvis ikke ligger i flyplassene. Hvert senter er tildelt et luftrom basert på geografi og høyde av området der den befinner seg. Når et fly nærmer seg og flyr gjennom et sentrert luftrom, styrer ruteplanleggerne flyet langs ruten. De kan tilpasse flyvebanen til fly for å unngå kollisjoner og for sikkerhet generelt. Når et fly går langs ruten, sender ruteplanleggerne flyet til neste senter, tilnærmingskontroll eller tårn langs banen, etter behov. Enveisregulatorer legger særlig vekt på fly som de kommer ned og kommer nærmere det travlere luftrommet rundt en flyplass. De vender flyet til flyplassene tilnærming kontrollere når flyet er ca 20 til 50 miles fra flyplassen. Noen flytrafikkoperatører jobber i Air Traffic Control Systems Command Center. Disse kontrollerne overvåker trafikkmønstre i hele det nasjonale luftrommet. Når de finner en flaskehals, gir de instruksjoner til andre kontroller, som bidrar til å forhindre trafikkorker. Målet er å holde trafikknivåene håndterbare for flyplassen og for ruteplanleggere. Arbeidsmiljø Om denne delen Flytrafikstyrere arbeider raskt, samtidig som total konsentrasjon opprettholdes. Flytrafikkstyrere holdt rundt 24 500 arbeidsplasser i 2014. De fleste kontrollører jobbet for Federal Aviation Administration (FAA). Flytrafikkstasjoner arbeider i kontrolltårn, tilnærmingskontrollanlegg eller veibeskrivelse sentre. Mange tårn - og approachdeparture-kontrollører arbeider i nærheten av store flyplasser. Enveisregulatorer jobber i sikre kontorbygg i hele landet, som vanligvis ikke er lokalisert på flyplasser. Approachdeparture controllers jobber ofte i semidark rom. Flyet de kontrollerer vises som lyspunkter som beveger seg over deres radarskjermbilder, og et godt opplyst rom vil gjøre det vanskelig å se skjermen på riktig måte. Kontrollører må jobbe raskt og effektivt, samtidig som total konsentrasjon opprettholdes. Det mentale stresset med å være ansvarlig for sikkerheten til fly og passasjerer kan beskattes. Som en følge av dette, har kontrollører en tendens til å pensjonere tidligere enn de fleste arbeidstakere. De med 20 års erfaring er kvalifisert til å gå på pensjon i en alder av 50, mens de med 25 års tjeneste kan pensjonere tidligere enn det. Kontrollører er pålagt å pensjonere i alderen 56 år. Arbeidskjemaer De fleste flyselskapene jobber på heltid, og noen jobber med flere timer. Kontrollører kan rotere skift mellom dag, kveld og natt, fordi store kontrollanlegg fungerer kontinuerlig. Kontrollører jobber også helg og ferie skift. Mindre travle flyplasser kan ha tårnene som ikke opererer på 24 timers basis. Kontrollører på disse flyplassene har mer vanlige arbeidsplaner. Hvordan bli en flytrafikkontrollant Om denne delen Flytrafikkoperatører jobber ofte i semi-mørke rom. For å bli flygeleder må en søker være USAs statsborger Har en bachelorgrad eller arbeidserfaring, eller en kombinasjon av utdanning og erfaring på totalt 3 år. Pass medisinsk og bakgrunnskontroll. Oppnå kvalifiserende poengsum på Federal Aviation Administration (FAA) Førstegangstest, som inkluderer en biografisk vurdering Passere flytrafikk Standardisert Aptitude Test (AT-SAT) Fullfør et kurs på FAA Academy (og start det før du blir 31 år) AT-SAT er en 8-timers datamaskin - basert eksamen. Noen av de karakteriserte egenskapene inkluderer aritmetikk, prioritering, planlegging, toleranse for høy intensitet, beslutningsevne, visualisering, problemløsing og bevegelsesdeteksjon. Kontrollører må også bestå en fysisk eksamen hvert år og en jobbprøveeksamen to ganger per år. I tillegg må de passere periodiske legemiddelundersøkelser. FAA setter retningslinjer for skoler som tilbyr et program kalt Air Traffic Collegiate Training Initiative, eller AT-CTI-programmet. AT-CTI skoler tilbyr 2- eller 4-års grader som er laget for å forberede studentene til en karriere i flytrafikkontroll. Læreplanen er ikke standardisert, men kursene fokuserer på fag som er grunnleggende for luftfart. Emner inkluderer luftfart vær, luftrom, clearances, lese kart, føderale forskrifter og relaterte emner. Også kjent som en biodata-test, er den biografiske vurderingen en personlighetstest som ser på kandidatresponsmønstre for å avgjøre om personen er godt egnet til ytterligere flytrafikkutdanning. For mer informasjon, se Office of Personnel Management (OPM) på biodata tester. Søkere som passerer både AT-SAT og den biografiske vurderingen er kvalifisert til å delta i et intensivt kurs på FAA-akademiet. Flytrafikkansvarlig kan også søke stillinger gjennom ledige stillinger til offentligheten når slike kunngjøringer er tilgjengelige. Annonsene tillater de som ikke har spesiell erfaring eller utdannelse til å søke om flytrafikk. Disse søkerne må generelt ha fullført en 4-årig grad, ha tilsvarende sekvensiell arbeidserfaring, eller ha en kombinasjon av de to. For å forbedre deres sjanser til å bestå eksamen, bør søkere fra allmennheten forsøke å utdanne seg etter AT-CTI - og AT-SAT-standardene. Arbeidserfaring i en nærstående yrke Søkere med kun videregående opplæring må ha mange års oppfølging av arbeidserfaring eller en kombinasjon av erfaring og utdanning. Arbeidserfaring inkluderer arbeid som en kommersiell pilot, navigatør eller flyselskap. Annen arbeidserfaring som krever kunnskap om luftfartstemner, for eksempel vær og flybestemmelser, kan være akseptabelt. Kandidater med tidligere flytrafikkopplevelse er automatisk kvalifisert til å søke om flygelederstillinger. De trenger ikke å ta FAA preemployment test. Det kan være spesifikke stillinger for de som allerede har erfaring som flygeleder, for eksempel gjennom militæret. De fleste nyinntatte flygelederne er utdannet på FAA Academy, som ligger i Oklahoma City, Oklahoma. Lengden på opplæringen varierer med stillingen og søkerens bakgrunn. Søkere må ansettes innen 31 års fødselsdag. Etter uteksaminering fra Akademiet blir traineer tildelt flygelederfasilitet som utviklingsledere. til de fullfører alle krav til å bli sertifisert flygeleder. Utviklingsledere starter karrieren ved å levere piloter med grunnleggende flydata og flyplassinformasjon. De går videre til stillinger i kontrollrommet som har mer ansvar. Som utviklingsledere mester ulike oppgaver, tjener de økte lønn og fremskritt i trening. De med tidligere kontrolleropplevelse kan ta mindre tid å bli fullt sertifisert. Praktikanter som ikke klarer å fullføre akademiet eller deres opplæring på jobb innen en angitt tid, blir vanligvis avvist. Det er muligheter for en kontroller å bytte fra en rute posisjon til en flyplassplassering, selv om overføringen krever ekstra akademisk trening. Innenfor begge disse kategoriene kan styremedlemmer overføre til arbeidsplasser på forskjellige steder eller gå videre til overvåkingsstillinger. Lisenser, sertifiseringer og registreringer Alle flygelederne må ha et flygtrafikkontrolltårn operatør sertifikat eller være kvalifisert og overvåket som angitt i Tittel 14 i koden for føderale forskrifter, del 65. De må være minst 18 år og flytende på engelsk, og de må overholde alle kunnskaper og ferdigheter. Viktige egenskaper Kommunikasjonsevner. Luftfartsstyrere må kunne gi klare, koncise instruksjoner, lytte nøye til pilotsforespørsler, og svare ved å snakke tydelig. Konsentrasjonsferdigheter. Kontrollører må kunne konsentrere seg i et rom hvor flere samtaler oppstår samtidig. For eksempel, i et stort flyplasstårn, kan flere styremedlemmer snakke med flere piloter på samme tid. Beslutningsmessige ferdigheter. Kontrollører må ta raske beslutninger. For eksempel, når en pilot ber om endring av høyde eller overskrift for å unngå dårlig vær, må kontrolleren reagere raskt slik at flyet kan fungere trygt. Matematiske ferdigheter. Kontrollører må kunne gjøre aritmetikk nøyaktig og raskt. De må ofte beregne hastigheter, tider og avstander, og de anbefaler retning og høydeendringer. Organisatoriske ferdigheter. Kontrollører må kunne koordinere handlinger av flere flyvninger. Kontrollører må kunne prioritere oppgaver, fordi de kan bli pålagt å veilede flere piloter samtidig. Problemløsende ferdigheter. Kontrollører må kunne forstå komplekse situasjoner, for eksempel virkningen av å endre værmønstre på flyplan. Kontrollører må kunne gjennomgå viktig informasjon og gi piloter med passende løsninger. Merk: Alle yrker inkluderer alle yrker i amerikansk økonomi. Kilde: US Bureau of Labor Statistics, Sysselsettingsstatistikk Den gjennomsnittlige årslønnen for flytrafikkdirektørene var 122 950 i mai 2015. Median lønn er lønn hvor halvparten arbeidstakere i et yrke tjente mer enn det beløpet og halvparten tjente mindre. Den laveste 10 prosent tjente mindre enn 66.780, og de høyeste 10 prosent tjente mer enn 172.590. Lønnene til utviklingscontrollere øker når de fullfører hver ny treningsfase. Ifølge FAA er startlønnen for mer avanserte kontrollører som har fullført opplæringstrening, variert med plasseringen av anlegget, kompleksiteten til flyruter og andre faktorer. En fullstendig forklaring på nåværende startlønn finnes på FAA Aviation Careers Page. De fleste flygelederne jobber på heltid, og noen jobber med flere timer. Kontrollører kan rotere skift mellom dag, kveld og natt, fordi store kontrollanlegg fungerer kontinuerlig. Kontrollører jobber også helg og ferie skift. Mindre travle flyplasser kan ha tårnene som ikke opererer på 24 timers basis. Kontrollører på disse flyplassene har mer vanlige arbeidsplaner. EU-medlemskap Sammenlignet med arbeidstakere i alle yrker hadde flygelederne en høyere andel arbeidstakere som tilhørte en union i 2014. Merk: Alle yrker inkluderer alle yrker i amerikansk økonomi. Kilde: US Bureau of Labor Statistics, Employment Projections Program Sysselsetting av flygelederne forventes å falle 9 prosent fra 2014 til 2024. De fleste sysselsettingsmuligheter vil skyldes behovet for å erstatte arbeidstakere som går på pensjon. Flytrafikken vil trolig øke, og det vil være sysselsettingsmuligheter fordi Federal Aviation Administration (FAA) må erstatte pensjonerende kontrollører. På lang sikt forventes satellittbasert NextGen-system å tillate individuelle kontrollører å håndtere mer flytrafikk. Jobbutsikter Jobbmuligheter vil være best for personer med tidligere erfaring og de som er i tidlig tjueår og kan passere FAAs biodata tester. Konkurransen for flytrafikkjobber forventes å være veldig sterk, med mange søker om et relativt lite antall jobber. De som er villige til å leve hvor som helst i landet, vil ha en fordel. Sysselsettingsfremskrivningsdata for flygeleder, 2014-24 Statlig områdedata Om denne seksjonen Arbeidsstatistikk (OES) Arbeidsstatistikken for yrkesarbeid (OES) gir arbeids - og lønnsestimater årlig for over 800 yrker. Disse estimatene er tilgjengelige for nasjonen som helhet, for enkelte stater, og for storbyområder og storbyområder. Lenkene nedenfor viser til OES-datakart for sysselsetting og lønn etter stat og område. Projeksjoner Sentral Arbeidsforholdsprognoser er utviklet for alle statene av Arbeidsmarkedsinformasjon (LMI) eller individuelle statskontorer for sysselsetting. Alle statlige fremskrivningsdata er tilgjengelige på projectionscentral. Informasjon på dette nettstedet gjør det mulig å sammenligne sysselsettingsvekst for et yrke mellom stater eller sammenlignes i en stat. I tillegg kan stater fremstille projeksjoner for områder der det er lenker til hver statersquos nettsted hvor disse dataene kan hentes. Karriere InfoNet Americarsquos Career InfoNet inneholder hundrevis av yrkesprofiler med data tilgjengelig fra stat og metro. Det er lenker i venstre side meny for å sammenligne yrkesinnsats med statlig og yrkeslønn ved lokalt område eller metroområde. Det er også et lønnsverktøy for å søke etter lønn via postnummer. En test for å finne den beste, flytende gjennomsnittlige salgsstrategien av Dr. Winton Felt For å utvikle eller forfine våre handelssystemer og algoritmer, gjennomfører våre handelsmenn ofte eksperimenter, tester, optimaliseringer og så videre. Vi har testet flere salgsstrategier og deler nå noen av disse funnene. R. Donchian, populariserte systemet der et salg oppstår hvis 5-dagers glidende gjennomsnitt krysser under 20-dagers glidende gjennomsnitt. R. C. Allen populariserte systemet der et salg oppstår hvis 9-dagers glidende gjennomsnitt krysser under 18-dagers glidende gjennomsnitt. Noen handelsfolk føler at de gir mindre av gevinster de oppnår hvis de bruker et kortere, langvarig gjennomsnitt. Disse menneskene foretrekker å selge dersom 5-dagers glidende gjennomsnitt krysser under 10-dagers glidende gjennomsnitt. Traders har brukt variasjoner på disse ideene (noen foruting fordelene med en variasjon og andre tiluting fordelene med en annen). En forhandler fortalte oss om crossover av 7-dagers og 13-dagers eksponentielle glidende gjennomsnitt. Fordi systemet syntes å ha noen fortrinn, ble det inkludert i testene for sammenligningsformål. Strategiene som omfattes av denne spesielle serien av tester, inkluderte alle doble systemer der det kortere glidende gjennomsnittet var mellom 4 dager og 50 dager, og lengre glidende gjennomsnitt var mellom det korte glidende gjennomsnittet i lengden og 200 dager. Her rapporterer vi om noen av de mest populære systemene og om variasjoner av disse systemene. Selg om stockrsquos enkle 9-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 18-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 10-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 18-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkelt 10-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 19-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 9-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 19-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 9-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 20-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 10-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 20-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 4-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 18-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 5-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 18-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 4-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 20-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 5-dagers glidende gjennomsnitt krysser under sin enkle 20-dagers glidende gjennomsnitt e, Selg om stockrsquos enkle 5-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 9-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 4-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 9-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 4-dagers Flytte gjennomsnittlige kryss under det enkle 10-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos enkle 5-dagers glidende gjennomsnitt krysser under det enkle 10-dagers glidende gjennomsnittet, Selg om stockrsquos eksponentielle 7-dagers glidende gjennomsnitt krysser under eksponensiell 13-dagers bevegelse gjennomsnittlig, Selg om stockrsquos eksponentielle 7-dagers glidende gjennomsnitt krysser under eksponentielt 14-dagers glidende gjennomsnitt. Vi ønsket å unngå quotcurve-fitting. quot Vi ønsket å teste disse strategiene over et bredt spekter av aksjer som representerer en rekke bransjer og markedssektorer. Også, vi ønsket å teste over en rekke markedsforhold. Derfor har vi testet strategiene på hver av ca 3000 aksjer over en periode på ca 9 år (eller i løpet av perioden hvor aksjene handles dersom det handles i mindre enn 9 år), factoring i provisjoner, men ikke quotslippage. quot Slippresultat når salgsordren er for 30, men prisen som salget utføres på er 29.99. I dette tilfellet vil slippingen være en krone en andel. Den samme quotbuyquot-strategien ble konsekvent brukt for hver test. Den eneste variabelen var regelen for salg. For hver strategi utgjorde vi avkastningen på alle aksjer. Vi utførte totalt 47.312 tester. Tanken bak dette forsøket var å finne ut hvilke av disse salgsdiscipliner som oppnådde de beste resultatene mesteparten av tiden for de fleste aksjer. Husk at lønnsomheten til et system som brukes på en enkelt aksje (selv om dette gjentas for 3000 aksjer som i vår test), maler ikke hele bildet. Lønnsomhet pr. Tidsenhet investert er en bedre måte å sammenligne systemer med. Ved gjennomføring av denne testen på lagerdisiplinene krevde vi at hvert system måtte vente på et nytt kjøpssignal i den aktuelle aksjen som ble testet. I virkeligheten kan en handelsmann hoppe til en annen aksje umiddelbart etter et salg. Derfor vil næringsdrivende ha liten eller ingen quotedad timequot mens de venter på å gjøre neste kjøp. Et system som er mindre lønnsomt, men som går ut av en stilling tidligere, kan derfor generere større overskudd i løpet av et år ved å reinvestere i en annen sikkerhet så snart den første er solgt. På den annen side ville det være en dårligere utøver hvis det måtte vente på neste kjøpssignal på samme lager mens et annet langsommere system fortsatt holdt og tjente penger. Et system som fanger 10 gevinster om 20 dager, kan derfor ikke sammenligne godt med et annet system som fanger kun 7 overskudd i de første 10 dagene av det samme trekket, og selger deretter for å ta en annen stilling andre steder. De ulike salgssystemene er arrangert nedenfor i henhold til lønnsomheten. Den venstre kolonnen er det korte glidende gjennomsnittet og midtkolonnen er det lange glidende gjennomsnittet. Selgesignalene ble generert når det korte gjennomsnittet krysset under det lange gjennomsnittet. Den høyre kolonnen er total lønnsomhet for alle bestodte aksjer. Nøkkelelementet til sammenligning er ikke den faktiske størrelsen på gevinsten for hvert salgssystem. Dette vil variere betydelig med forskjellige quotbuyquot og quotsellquot systemkombinasjoner. Vi testet ikke for lønnsomheten til et komplett system, men for den relative verdien av de ulike quotsellquot-systemene isolert fra deres respektive optimale quotbuyquot-disipliner. Som du ser fra bordet, solgte når 9-dagers glidende gjennomsnitt krysset under 18-dagers glidende gjennomsnitt var ikke så lønnsomt som å selge da 10-dagers glidende gjennomsnitt krysset under 20-dagers glidende gjennomsnitt. Donchianrsquos 5-dagers glidende gjennomsnittskors av 20-dagers gjennomsnittet var også mer lønnsomt enn 9-dagers gjennomsnittskryss av 18-dagers gjennomsnittet. Alle tester var identiske. Den eneste variabelen var kombinasjonen av bevegelige gjennomsnitt som ble valgt. De to eksponentielle systemene var nederst på listen i lønnsomhet. Ikke les denne rapporten uten å lese oppfølgingsrapporten ved å klikke på linken under tabellen. Tabellen gir bare en del av historien. Også denne studien var ikke et forsøk på å måle den relative effekten av komplette systemer. For eksempel, R. C. Allen39s system (som et komplett system) kan godt overgå noen av systemene over det på følgende tabell. Inngangspunktet for et system har mye å gjøre med fortjenesten oppnådd ved utgangspunktet til et system. Inngangspunktene til de ulike systemene er blitt ignorert i denne studien. Denne studien støtter tanken om at selgesiden av et tredelt glidende gjennomsnittssystem basert på 5-, 10- og 20-dagers glidende gjennomsnitt er sannsynligvis mer lønnsomt enn selgesiden av den tilsvarende 4-9, 18 - dag glidende gjennomsnittlig kombinasjon. Den har den ekstra fordelen at vi kan overvåke nedoverkrysset av det 5-dagers glidende gjennomsnittet i forhold til 20-dagers glidende gjennomsnitt. Sistnevnte er Donchianrsquos system, og det er et sterkt system i seg selv (Det gir også tidligere signaler enn enten 9-18 eller 10-20 kombinasjonene). Derfor, inkludert 5-, 10- og 20-dagers glidende gjennomsnitt på våre diagrammer, gir vi oss et ekstra valg. Vi kan bruke 5-, 10- og 20-dagers tredobbelte glidende gjennomsnittssystemet for å generere våre salgssignaler, eller vi kan bruke Donchianrsquos 5-, 20-dagers dobbeltrørende gjennomsnittssystem. Hvis aksjemønsteret ikke ser eller kvitterer rett til oss, vil 5-dagers glidende gjennomsnittskors gi oss en tidligere utgang. Ellers kan vi vente på 10-20 crossover. Mens vi kunne skille forskjeller mellom toppsystemene, må det huskes at forskjellene i netto totalavkastning over hele testperioden var svært små prosentvis. For eksempel utgjorde forskjellen mellom topprangerte systemet og den på åttendeplass bare rundt 2,4. Hvis du sprer det ut over hele studietiden, vil du se at årlige forskjeller er egentlig ganske små. Med hensyn til komplette systemer kan 9, 18-dages systemet være mer lønnsomt enn enten 10, 20-dagers systemet eller Donchian-systemet. For de overveksten og andre kommentarer og informasjon, se oppfølgingsrapporten: En test for å finne den beste, flytende gjennomsnittlige salgsstrategien: Kommentarer og observasjoner. Få mer på dette, og se en liste over veiledning på disipliner for investorer og forhandlere. Copyright copy 2008 - 2016 av StockDisciplines aka Stock Disciplines, LLC Dr. Winton Felt opprettholder en rekke gratis opplæringsprogrammer, lagervarsler og skannerresultater på lagerdisipliner har en markedsoversiktsside på stockdisciplinesmarket-review har informasjon og illustrasjoner knyttet til pre-surge quotsetupsquot på lagerdisiplinesstock-varsler og informasjon og videoer om volatilitetsjusterte stoppfall ved stockdisciplinesstop-tap Merknad til webmastere Hvis du ønsker å publisere denne artikkelen på bloggen din eller nettstedet ditt, kan du gjøre det hvis og bare hvis du overholder våre Publisher39s bruksvilkår og avtaler. Ved å publisere denne artikkelen, godtar du dermed å overholde og være bundet av våre Publisher39s bruksvilkår og avtaler. Du kan lese Publisher39s vilkår for bruk og avtaler ved å klikke på den følgende blå quotTermsquot-lenken. Vilkår Alle sider på denne nettsiden er beskyttet av copyright Opphavsretts kopi 2008 - 2016 av StockDisciplines Ingen del av denne publikasjonen kan reproduseres eller distribueres i noen form på noen måte. - StockDisciplines 1590 Adams Avenue 4400 Costa Mesa, CA 92628 USA. Trading andor investerer i verdipapirmarkedene innebærer risiko for tap. Dette nettstedet anbefaler ALDRI at ALLE personer kjøper eller selger noen verdipapirer. Det gir ikke individuelle investeringsråd. og ingenting her skal tolkes som om det gjør det. Lesere av innholdet på dette nettstedet bør søke råd fra en lisensiert profesjonell om deres personlige investeringer. StockDisciplines vil ikke være ansvarlig for tap som skyldes bruk av informasjon gitt på denne nettsiden. VIKTIG MELDING Ved å bruke dette nettstedet, godtar du våre Vilkår for bruk og Personvern. Se dem ved å klikke på linkene deres nær bunnen av menyen på venstre side av hver side. Disability Benefits Center Hvis jeg flytter til en annen stat, Er overføringene mine overført eller må jeg søke om på nytt. I de fleste tilfeller flyttes fra stat til tilstanden forstyrrer ikke dine funksjonshemmede ytelser. Sosial sikkerhet uførhet forsikring og SSI er begge føderale programmer, og din kvalifikasjon er ikke signifikant påvirket av din bosted. Du må selvsagt søke om statlige tilleggsmessige fordeler i din nye bosted, og du vil bli avviklet fra tilleggsmessige fordeler fra din gamle bosted. Hvis du skal flytte, uansett om du flytter til en annen stat eller over gaten, bør du varsle den nasjonale sikkerhetsadministrasjonen din nye adresse og telefonnummer så snart du har informasjonen. Jo tidligere du informerer SSA om adressendring, desto mindre sannsynlig er det at du får problemer med å få bekreftelse på dine sosiale sikringer, videresendt til din nye adresse. SSDI-utbetalinger beregnes ut fra antall år du har jobbet og gjennomsnittlig årlig inntekt du mottok. Hvor du bor, har ingen betydning for mengden av ubetalte utbetalinger som du mottar, og heller ikke dine SSDI-betalinger kan tas bort fordi du velger å flytte til en annen stat. Hvis du samler tilleggsinntekter for sikkerhet (SSI). Du må rapportere til SSA, ikke bare hvor du flytter til, men også hvem du skal bo hos (hvis noen), og om de også mottar SSI-fordeler. Mens utbetalinger for trygdforsikring ikke er generelt påvirket av å flytte fra ett sted til et annet, kan SSI være, spesielt hvis du flytter inn med noen som vil hjelpe deg økonomisk eller som også samler SSI-fordeler. Dette skyldes at SSI, selv om den er tildelt på grunn av funksjonshemming, er bestemt ut fra ditt økonomiske behov, mens trygdforsikring er basert på arbeids - og inntektshistorie. Du kan varsle Social Security Administration av din nye adresse enten personlig eller via deres hjemmeside. Så lenge du har gitt SSA en god melding om adressendringen, burde du ikke ha problemer med å motta dine trygdeforsikringer i god tid. Hvis du mottar SSI, vil du kontakte Sosialadministrasjonsadministrasjonen angående eventuelle statlige kosttilskudd du har rett til i din nye stat. Du vil også ønske å huske på at du vil miste statens kosttilskudd fra staten du drar. Opplysningene om kvalifikasjon og tilgjengelig beløp varierer fra stat til stat, men generelt sett, hvis du kvalifiserer for SSI, vil du også kvalifisere for statstilskudd som er tilgjengelige i den tilstanden du flytter.

No comments:

Post a Comment